qr-kod
Referenciák

 
Hírlevél feliratkozás
 
Neve:
E-mail címe:

Bizalom kód
 
felhasználónév:
jelszó:

Elérhetőség

Lapterjesztő Kft
8200 Veszprém, Gerenda u. 4.
Tel:. 88/568-200

 
szorolapozo

 


Hírlevelek -   Íratkozzon fel most   és tudjon meg többet!

 2012.04.26. „Elindul a visszaszámlálás, 100 nap múlva indul az Olimpia!”

London ad helyet a XXX. Nyári Olimpiai Játékoknak.
Én biztos részt veszek benne és Ön?

tovább olvas

---------------------
2012.04.18. „Parkolási bírságot kapott egy kutya...”

Parkolási bírságot kapott egy kutya, mert gazdasszonya nem megfelelő helyen kötötte ki...

Nem tudom, hogy most sírjak, vagy nevessek... Ön mit tenne az én helyemben...?

tovább olvas

---------------------
2012.04.12. „Halottak vitték az autószerelő hírét!”

Valós történet!!! Hogyan lett átagos autószerelőből sikeres vállalkozó, mindez a halottak segítségével...?

tovább olvas

---------------------
2012.04.04. „Reklám vagy szemét? Avagy kinek hatékony reklámeszköz a szórólap?”

Becsléseink szerint éves szinten Magyarországon a tervezés-gyártás-terjesztés egészét számolva mintegy 22 milliárd forint értékben költenek a cégek postaládás terjesztésű szórólapokra. Ez kb. annyi, mint a közterületi és rádió reklámok összesen (Forrás: mrsz.hu).

Mindenki eldöntheti, hogy hasznos marketing eszköz-e, de minden esetre elgondolkoztató.

Akik hatékonyan alkalmazzák ezt az eszközt, pontosan tudják.
De hogyan lehet hatékonyan alkalmazni?
Kinek éri meg szórólapoznia?

tovább olvas

---------------------
2012.03.27. „Kamu volt Rakonczay eltűnése...”

Döbbenten olvastuk a hírt a tegnapi napon, hogy Rakonczay eltűnt.
Szeretnénk közzétenni, hogy...

tovább olvas

---------------------
2012.03.21. „Terjesztés és csokinyuszi!”

Április 8 – 9-e Húsvét, addig már kevesebb, mint 3 hét van vissza.
A mi kosarunk tartogat egy meglepetést Önnek...
Nézze meg most, nehogy lemaradjon róla!

tovább olvas

---------------------
2012.03.13. „Ne szórólapoztasson, ha...”

Lehet, hogy meglepődött azon, hogy egy szórólap terjesztő cég miért akarja lebeszélni hírlevél olvasóit arról, hogy terjesszenek. Nem őrültem meg, csak szeretném felhívni a figyelmét arra, hogy melyek azok az esetek, amikor nem hozza a várt eredményt a szórólap, ill. más marketing eszköz használata eredményesebb lehet.

tovább olvas

---------------------
2012.03.06. „Kiraboltak és örültem neki...”

A hétvégén vásárolgatni indultam, természetesen előtte végig néztem az aktuális szórólapokat, újságokat, így célirányosan kezdtem beszerző utamat, ennek ellenére egy érdekes tapasztalatot gyűjtöttem, sajnos a bankkártyám legnagyobb bánatára.
Tanulságos és valós történet következik...

tovább olvas

---------------------
2012.02.28. „A Köz véleménye”

Készítettünk egy gyors közvélemény kutatást arról, hogy a velünk kapcsolatban álló cégvezetők mit szeretnének ha rendben lenne. Az eredményt megosztjuk Önökkel.
Nézzük a részleteket!

tovább olvas

---------------------
2012.02.21. „Termékdíj csökkentés”

4 módszert ígértünk a múlt héten arra, hogy hogyan csökkentheti a fizetendő termékdíjat.
Nézzük a részleteket!

tovább olvas

---------------------
2012.02.14. „64 Ft a környezetvédelmi termékdíj!”

26-ról 64 forintra emelték a reklámhordozó papírok környezetvédelmi termékdíját.
Ez testvérek között is 246% emelés!
Nézzük a részleteket!

tovább olvas

---------------------
2012.02.09. „Elegem van a válságból, ki kéne végre találni valamit!”

Két napon belül négy embertől hallottam a fenti mondatot. Lehet, hogy ezen egyre többen gondolkodunk?

tovább olvas

---------------------
2012.02.06. „Minden forint számít”

Nem újdonság, hogy a Lapterjesztő felelősséget vállal a piac alakulásában. Gyakran találkozunk azzal, hogy a vállalkozások nem nagy bevételi célokat dédelgetnek, hanem inkább optimalizálni próbálnak.
Az optimalizáláshoz találtunk Önnek is forrást!

tovább olvas

---------------------

 2012.02.02. „A Te Bálintod”

Uraim közeleg a Valentin nap!
Asztalt foglaltatni, virágot megrendelni, pezsgőt behűteni..
Ha szívük hölgyéről gondoskodtak térjünk át az üzletre!
Milyen akcióval készül Valentin nap alkalmából?
Még semmivel?
Öreg hiba...

tovább olvas

---------------------

 2012.01.26. „Figyelem, figyelem: arculatváltás”

"A design a termék kialakításának, szinte minden szempontját felöleli, nem kizárólag a vizuális megjelenésre vonatkozik.
A design egyaránt jelenti a tartalmat, a csomagolás címkéjét, az apró részleteket és a nevet, a külsőségeket és a mögötte rejlő jelentést".

Matthew Healey

tovább olvas

---------------------

 2012.01.20. „Mert mi csak adunk, csak adunk...”

Most például ötleteket hazánkban még meg nem jelent termékek, üzletágak kizárólagos forgalmazására!
A szórólap egy eszköz, mellyel a vásárlót portájához és portékájához csalogathatja.
De a mai világban nem biztos, hogy ugyanazzal a termékkel, elképzeléssel tudja a 90-es évek jólétét fentartani.

tovább olvas

---------------------

2012.01.13. „Álljunk meg egy szóra”

Kiki lánya nagyobb melleket kapott, VV5: a veteránt hívta ki Kinga, Nyálas zöldségek és szalmonellafertőzés - Így védekezz az áruházi baktériumokkal szemben… 

Válogathatunk a szalagcímekből teret adva a szórakoztató híreknek is mindennapjainkban, de álljunk meg egy szóra. Beszéljünk komolyan arról, ami mindkettőnket érint..

tovább olvas

---------------------

2011.12.16. „Már megint hiába beszélek?”

Megszegte az első üveg karácsonyi bort és leült gondolkodni az idei év sikereiről?

Elrévedt egy percig a tervezhető jövő évi kampányairól?

Tologathatja az abakuszt jobbra- balra, de a végeredményen ez nem változtat!

tovább olvas 

---------------------

2011.11.29. „Sajnájuk, teltház van! De nem a MikulásGyárban...”

Mi a marketingesek és a HR vezetők rémálma?

Hogy lekésik a legjobb helyszíneket a karácsonyi helyfoglaláskor!

Foglalja le ma a MikulásGyár szomszédjában álló Charity Event Hallt karácsonyi rendezvényhelyszínének!

Említettük már, hogy INGYEN?

tovább olvas

---------------------

2011.11.16. „A tökéletes bukta receptje II.”

Hírlevelünk előző számában hírét adtuk a tökéletes bukta receptjének. Ínycsiklandó az asztalon az étkezőben, de a dolgozószobába már ne vigyük be.. Morzsákat se!

Vagyis elkerülendő az üzleti élet buktatóit, vegyük számba milyen tervezhető megszorításokkal kell számolnunk 2012-ben. És hogy költsük el a maradék marketing keretünket 2011-ben, mielőtt az állam bácsi örömmel venné, hogy gondoltunk rá…

tovább olvas

 

---------------------

2011.11.09. „A tökéletes bukta receptje I.”

Hozzávalók:

25 dkg rétesliszt, 25 dkg finomliszt, 3 csipet só,
6 ek.cukor ( 7 dkg), 350 ml tej2,5 dkg friss élesztő, 1 dl olaj, 1 tojás, tölteléknek lekvár, kenéshez olaj
kb. 36 db bukta lesz belőle.

tovább olvas

---------------------

2011.10.20. „Arra gondoltam, mit is adhatnék Neked”

Tél volt, hó esett és jöttek az ünnepek!
Arra gondoltam, mit is adhatnék Neked?!

Úgy érzi túl hamar szólunk a közelgő ünnepekről?
Az előrelátásunk nem véletlen, hosszú évek tapasztalata.
Mert mint a kosztpénzt, az utolsó negyedévre tartalékolt marketing büdzsét úgy kell beosztani, hogy jusson arra, amire szükséges.. Szórólapokra, kuponra, ünnepi képeslapra!

A legtöbb vállalkozónak a karácsonyi akcióból befolyt nyereség teszi ki az éves jövedelmének több, mint a felét.

Ez tény.

Válassza ki az Önre szabott marketing eszközt repertoárunkból!

tovább olvas

---------------------
 

2011.10.05. Virágzó bevásárlóturizmus

Mióta megszűntek a határok és az EU égisze alatt vígan szomszédolunk, hol mi ugrunk át "shoppingolni", hol a szomszéd érkezik üres kocsival, majd távozik tele autóval.


A jelenlegi árfolyam mellett Magyarországon szinte minden olcsóbb a Szlovákiából érkező vevőnek mint otthon, még az 1,46 eurós benzin ár sem visszatartó erő.


A határ menti települések vállalkozóinak ez egy kihagyhatatlan lehetőség!

tovább olvas

---------------------

2011.09.29. A modern kor fegyverei, a betűszavak, a logók, a reklámarcok!

PR, SEO, SMS, CRM, FB, DM…

Vagy inkább mozaikszavak?

Banner, Hírlevél, Fotó, Média, Web tárhely, Adwords, Video, Plakát, Dizájn, Szórólap...

tovább olvas

---------------------

2011.09.15. Járj mindig nyitott szemmel és nyitott szívvel!

Járj mindig nyitott szemmel és nyitott szívvel. Tartja a mondás.

Úgy modernizálnák még ezt a jótanácsot „és legyen Önnél mobilnet.”

Mert az idő és az információ pénz. Mi pedig informáljuk, hogy pénzhez jusson.

Szokott pályázatokon indulni?

Ez a hírlevél Önnek szól!

tovább olvas

---------------------

2011.09.08. Három kívánság, a kívánságom az!

Ugye ismerik azt az örömöt, mikor egy álmot váltanak valóra?

Egy példaértékű összefogásról szeretnénk hírt adni hűséges olvasóinknak.

Mert lehet így is élni, odafigyelve, meghallva a kérést, és kezet nyújtani, ha módunkban áll!

tovább olvas

---------------------

2011.08.30. Szeretne több vásárlót, de nem tudja hogyan?

Növelje ügyfelei számát szórólappal, mi kiterjesztjük, megtervezzük, legyártjuk Önnek!

Kedvező ár, teljes körű lebonyolítás!
Terjesztés+tervezés+gyártás
már 3,80 Ft+Áfa/db.-tól!

Gondoltunk Önre, kétféle csomagajánlatunk közül választhat!

tovább olvas

---------------------

2011.08.15. Kérjük törje fel a kódot! Köszönjük!

Kedves játékos kedvű Partnerünk, Barátunk, ismeretlen Ismerősünk!

Titkos üzenet, száll a szélben…
Örömmel üdvözöljük Önt informatív nyereményjátékunkban!
Ugye milyen ámulatba ejtő a modern technika?

tovább olvas

---------------------

2011.08.02. Vessen, hogy arathasson!

Egyedi méretű boriték? Eco-mail!
Önmagába csomagolt, perforált küldemények? Eco-mail!
Egyedi grafikájú képeslapok? Eco-mail!
Címre kézbesített előfizetéses újság? Eco-mail!

Eco-Mail az alternatív postai szolgáltató!

tovább olvas

---------------------

2011.07.14. Hirdetési lehetőségek pénztárcára szabva

Mint tudjuk a mai világban a szájról, szájra marketing már nem elég

Így abban a szent pillanatban, hogy megalapítunk egy céget, és tegyük fel, meg is kívánunk élni belőle, gondolnunk kell arra is, hogy hol, milyen formában, és mennyiért kívánjuk propagálni magunkat.

A dilemmát eldöntendő készítettünk egy összefoglaló táblázatot, hogy bemutassuk, milyen hirdetési lehetőségek közül választhat! 

tovább olvas

---------------------

2011.07.06. 4 ok, hogy miért legyen Facebook profilja

Ingyen van!

1) A Facebookon keresztül két ember közti távolság átlagosan 5,7 személy.
Az Ön cége és Bill Gates cége között körülbelül hat kézfogásnyi távolság van!

2) Percről, percre növekvő keresztmarketing partnerhálózatot tud kiépíteni
néhány kattintással!

3) Országos lefedettségre tehet szert online is megismert mikrovállalkozásoktól
a mammutcégekig!

4) És ahogy szlogenünkben is ígérjük, Mi kiterjesztjük… a Facebookon is!
Jelöljön be minket, így tudjuk cégét reklámozni és Önt informálni!

 

tovább olvas

---------------------

2011.06.06. Hó vége van, majd fizetés után...

Ismerős mondat?

Tudta Ön, hogy a „főcímre” való hivatkozás keretében sokan kivárnak a szórólapozással?

Ha nem köti az akció határideje, ha megelőzné versenytársait szezonális termékeivel, vagy ha csak szeret kilógni a sorból...

Tervezze szórólapoztatását a hónap utolsó hetére, és ezáltal növelje hatékonyságát!

 

tovább olvas

---------------------

2011.05.16. Szabad út a címrekézbesítésben!

Kitalálja, megírja, kinyomtatja, borítékolja, megcímzi, leragasztja, elmegy a postára, kiállja a sort, kitölti a postakönyvet, feladja, és bízik benne, hogy odaér.

És eközben pénzt ki keres?

Szeretne még kisebb költséggel még több címzettet elérni?

 

tovább olvas

---------------------

2011.05.03. Egyedi DM levél akár egyetlen normál bélyeg áráért

Ha igen, engedje meg, hogy segítsünk vállalkozása sikereit tovább növelni!

Átvállaljuk Öntől:

- a tervezést
- a nyomdai kivitelezést
- a címzést
- a küldemények eljuttatását

...mindezt egy levél feladásának áráért.

tovább olvas

---------------------

2011.04.27. Hírlevél

A jó hírek szerelmesei vagyunk az üzleti életben is!
Gondolta volna, hogy a mai gazdasági helyzetben lehet jelentős forgalom növekedést elérni?

Mi a titok?

tovább olvas

---------------------

2011.04.22. Mi volt előbb? A nyúl vagy a tojás?

Reggel bágyadt mosollyal cirógattuk a képeslapunkon szereplő céges húsvéti nyulunk szőrét, mikor felmerült ama jogos kérdés, hogy miért is a nyúl tojja a tojást? Döbbent csend, halk motyogás, majd rájöttünk ennyi zöldellő tavasszal a hátunk mögött igazán illenék tudni a tényeket, s a mondákat. Nem voltunk restek utánanézni, hogy mi is volt előbb a nyúl vagy a tojás?

tovább olvas

---------------------

2011.03.09. Változások a küldemények postázásának piacán!

Mostantól Ön is megválaszthatja, hogy melyik postai szolgáltatóval szeretné kézbesíttetni küldeményeit. Hírlevelünkben hasznos információkat olvashat.
Ne habozzon! Legyen az elsők között, akik értesülnek a legfontosabb tudnivalókról!

tovább olvas

---------------------

2011.02.18. Miért pont leveleket?

Több ügyfelünk tette fel nekem azt a kérdést, hogy miért pont levelek kézbesítésével kezdtünk el foglalkozni a szórólapterjesztés mellett?

A legutóbbi válaszom az volt, hogy azért, mert az autókereskedéshez nem értek.

De komolyan, miért is?

tovább olvas

---------------------

2011.02.10. Mit adhatok még??

Rengeteget gondolkodtam azon, hogy mit tudnék még adni a terjesztés mellé az ügyfeleinknek, amivel segítenénk a munkájukat, a vállalkozásukat.
Nem könnyű…

tovább olvas

---------------------

2011.01.24. CSÖKKENTJÜK POSTAKÖLTSÉGEIT!

2010-ben, a Lapterjesztő Kft érdekeltségi körébe tartozó Eco-Mail Kft-vel indítottuk el új, címre kézbesítési szolgáltatásunkat.

Ha szeretne pénzéért többet kapni, és ugyanannyi befektetett energiával jobb eredményt elérni, szívesen segítünk, mert rendelkezünk az Ön számára optimális megoldással. Rugalmas, profi csapatunk rendelkezésére áll...

 

tovább olvas

---------------------

2011.01.20. A MÉDIATŐRVÉNYRŐL!

Az utóbbi hetekben az új magyar médiatörvénytől volt hangos az európai sajtó. Sok riport és írás született a szabályozással kapcsolatban...

tovább olvas

---------------------

2010.10.21. EXTRA AKCIÓ! Csak hírlevél olvasóinknak !Ha képeslapját 2010. november 14-ig megrendeli tőlünk, a gyártási költségek 1/3-át is átvállaljuk Öntől!
Ha érdeklik a részletek, olvassa végig cikkünket!

Helyezzen karácsonyi visszaszámlálót a szórólapjára!

tovább olvas

---------------------

2010.08.23. Szórólap 0 Ft nyomdaköltséggel!!!
A következő évtized kihívásaira felkészülve indítottuk el idén júniusban új on-line szolgáltatásunkat, a szórólaponline.hu-t. Új szolgáltatásunk létrehozásánál nem titkolt szándékunk az volt, hogy csökkentsük ügyfeleink nyomdaköltségét valamint kevesebb kiadvány kerüljön a postaládákba és ezáltal óvjuk a környezetet!....

tovább olvas

---------------------

2010.02.10.Jelentősen befolyásolnak az akciós reklámújságok
A címzetlen reklámújságok jelentősen befolyásolják a vásárlókat, támogatják és motiválják az impulzív vásárlást, tájékoztatnak az akciókról, valamint az újonnan bevezetett termékekről, s egyfajta „vadászati élményt" jelent a böngészésük - ezek a legfontosabb megállapításai az Ipsos egyik aktuális kutatásának....

tovább olvas

---------------------

2009.12.02.Pegazusként szárnyalunk
Örömmel jelentjük be, hogy a Lapterjesztő Kft. elnyerte az idei Pegazus Díjat, vagyis 2009-ben cégünk az egyik legdinamikusabban fejlődő vállalkozás...

tovább olvas

---------------------

2009.11.09. Sokat fizet, ha nem figyel
A napokban egy kedves ügyfelünk keresett fel minket azzal a kéréssel, hogy Szlovákia határ menti területén a lakossági postaládákba juttassuk el kiadványait. A terjesztési konzultáció során derült ki számunkra, hogy sajnos későn fordult hozzánk. A kiadvány gyártása megtörtént, de a tervezés során nem vették számításba a szlovák nyelvtörvényt....

tovább olvas

---------------------

2009.06.25. Miénk az első
Szeretném elújságolni Önnek, hogy cégünk fejlődése új mérföldkőhöz érkezett. Büszkeséggel tölt el, hogy 15 éves tapasztalatunkat felhasználva, Magyarországon elsőként és egyedülállóan országos lefedettségű franchise-rendszerben folytatjuk szórólap és reklámkiadvány terjesztési tevékenységünket.…

tovább olvas

---------------------

2009.04.18.
Szórólapterjesztés a határ túloldalán is
Manapság egyre több hír szól arról, hogy megváltoztak a vásárlási viszonyok Magyarországon. Az elmúlt években az volt a jellemző, hogy a magyarok tömegesen jártak át a szomszédos országokba bevásárolni és tankolni az ottani alacsony árak miatt. Azonban ez mára teljesen a visszájára fordult, ma már mi vagyunk az olcsó piac…

tovább olvas

---------------------

2009.03.13.
Péntek 13
Jelen hírlevelemnek a mai dátum, azaz péntek 13-a adta az ötletet. Sokunknak közömbös ez a nap. Szinte fel sem figyelünk rá, amíg valaki fel nem hívja a figyelmünket a véletlen egybeesésre: „péntek és ráadásul 13-a…

tovább olvas

---------------------

2009.02.10. 
Szemezgetés a marketing világában
Mint a legtöbb vállalkozó, biztosan Ön is sokszor bolyong a marketing világában. Ma már nagyon sok forrásból lehet ismereteket szerezni a sikeres marketing ötletek elsajátításáról…

---------------------

2008.11.10.
Hogyan győzzük le a hétfejű sárkányt?
Válság, válság, válság a csapból is ez folyik! Akár TV – t néz, újságot olvas, rádiót hallgat, minden honnan ezt hallja...
 

---------------------

2008.09.16.
Hiszem, ha látom
De vajon azt látom, amit látnom kell?! Hogyan ellenőrizzük a szórólapterjesztést? Ahogy az előző levélben leírtam, elengedhetetlen, hogy a saját szemével (vagy egy alkalmazott szemével) lássa, hogyan dolgoztak a szórólapterjesztők..
 
---------------------
2008.08.06.
Terjesztés nagyító alatt 1. rész
 
 
 
 
 
Minden marketing akció végső célja, hogy az eladásokat növelje. Ez nincs máshogy a szórólapok esetében sem. Egy eredményes szórólapos kampányhoz pedig csak három dologra van szükség... 
 

---------------------

2008.07.11.
Nem aludtam egész éjszaka. Érdekli miért? 
Mint Ön is tudja, nem szokásom magán természetű hírleveleket küldeni, de most kivételt kellett tennem. Szeretném megosztani Önnel, hogy mi történt velem a napokban... 
 
---------------------
2008.06.30.
Terjesztés nagyító alatt 
Volt már olyan gondolata, hogy a szórólapterjesztés nem más, mint átverés? Érezte már, hogy mennyire rossz tények nélkül, megérzés alapján üzleti döntést hozni? Ezután pontos, megbízható, tényeken alapuló véleményt formálhat egy szórólapos marketingakcióról... 
 
---------------------
2008.05.27.
Tiszta vizet a pohárba – Új reklámtörvény és a szórólapterjesztés 
Ügyfeleink közül többen is aggódva hívtak fel minket, hogy az új reklámtörvény értelmében megszűnik a postaládás szórólapterjesztés és ezzel az egyetlen megfizethető reklámozási lehetőség, mely kis – és középvállalkozók számára elérhető.
Szeretnék megnyugtatni mindenkit... 
 
--------------------- 
2008.04.23.
Szerezzen új ügyfeleket akár a mi költségünkre! 
Első írásomban kitértem annak fontosságára, hogy minden reklámozást feltétlenül felmérés előzzön meg, mindezt azért tartottam elengedhetetlennek, mert célközönségének igényeit megismerve, növelheti reklámkiadványának eredményességét... 
 
--------------------- 
2008.02.20.
Nyuszi ül a fűben! 
Húsvét közeledtével újra itt egy alkalom, hogy akcióival, ajánlataival megszólítsa ügyfeleit. Már csak egy hónap van az ünnepekig, ezért most egy olyan ötletet szeretnék megosztani Önnel, ami rövid idő alatt kivitelezhető és számunkra már hatékonynak bizonyult... 
 
--------------------- 
2008.01.14.
Visszaesett a forgalma? 
Vajon az év eleji forgalomkiesést miért veszi mindenki természetesnek?
Kritikus időszakból, hogy lehet mégis előnyt kovácsolni....
 
--------------------- 
2007.11.28.
Költségmegtakarítás! 
Ebben a hírlevélben küldöm Önnek a múlt héten igért költségmegtakarítási ötletet. Mi, a Lapterjesztő Kft-nél kipróbáltuk és nem kevés pénzt takarítottunk meg a segítségével.... 
--------------------- 
2007.11.22.
Vajon Ön már mindent megtett a sikerért?!
Visszajelzések alapján hírlevél olvasóim az októberi írásomat megfogadva még az utolsó előtti pillanatban jól döntöttek és karácsony előtti vásárlási kedvet kihasználva időben reklámozták vállalkozásukat... 
--------------------- 
2007.11.16.
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
Statisztikákkal bizonyítható, hogy az év utolsó negyedévében többszörösére nő az üzletek forgalma, nagyobb a vásárlási kedv és bizonyos termékek, szolgáltatások iránti igény kiemelkedőbb, mint az év többi hónapjaiban...

Kérjük kattintson ide és tekintse meg aktuális Facebook szavazásunkat!


 

 

 
Rólunk mondták
"A Lapterjesztő Kft. figyelmünkbe ajánlotta saját kupon promócióját. Mi lépést tartva az aktuális trenddel kipróbáltuk a Veszprém megyei megjelenést, terjesztést. Elégedetten állapítottuk meg, hogy sokan tudnak rólunk, számos visszatérő vendéggel büszkélkedhetünk, akik örömmel találkoztak kedvezményt tartalmazó kuponunkkal a szórólapok között."
Mozzarella Étterem és Pizzéria
Veszprém- Gyulafirátót

 
"Szeretném levélben megköszönni a Lapterjesztő Kft. munkatársainak minőségi munkavégzését ! Az általam megrendelt terjesztési munkát példamutatóan végezték, a kért időpontban illetve az egyeztetett helyekre pontosan kézbesítették a szórólapokat. A lefedett területről már másnap telefonos érdeklődők jelentkeztek az általam felkínált szolgáltatás igénybevételére. Külön kiemelném az udvarias és segítőkész előkészítő munkájukat a terjesztési terület optimális kiválasztásában, hiszen az Önök szakmai rálátása garantálja a kézbesítés sikerességét. Szolgáltatásukat továbbra is igénybe kívánom venni, és ismerőseim között jó hírüket keltem !"
Vályi Nagy Zsolt
Thermo-Ciklon Kft.-Miskolc

 
Elismeréseink

franchise_dij
2010 legdinamikusabban fejlődő fiatal franchise hálózata

 
   
   
Szórólapok terjesztése Címzett kiadványok Grafika tervezés Nyomdai kivitelezés ÁSZF English Versionlapterjeszto.hu in English

Copyright - 2012 Lapterjesztő - Franchise hálózat
 
szórólapterjesztés e-mail oldaltérkép