qr-kod
Referenciák

 
Hírlevél feliratkozás
 
Neve:
E-mail címe:

Bizalom kód
 
felhasználónév:
jelszó:

Elérhetőség

Lapterjesztő Kft
8200 Veszprém, Gerenda u. 4.
Tel:. 88/568-200

 
szorolapozo

 


Hiszem, ha látom...!

De vajon azt látom, amit látnom kell?!

Hogyan ellenőrizzük a szórólapterjesztést?

Ahogy az előző levélben leírtam, elengedhetetlen, hogy a saját szemével (vagy egy alkalmazott szemével) lássa, hogyan dolgoztak a szórólapterjesztők. Ezt semmi sem helyettesítheti. De ha már rávette magát, hogy az üzlet vagy az iroda kellemes melege helyett a hóban vagy a 40 fokban megnézi a szórólapokat, akkor ezzel vajon minden meg van oldva? Itt már nem verhet át senki?
A választ szerintem kitalálta: De!

Hogyan?

A szórólapok a legritkább esetben látszanak a postaládákban. Ez így van rendjén. A céljuk ugyanis az, hogy a lakosok vegyék ki őket a ládából és nézegessék, olvasgassák. Ha a ládában maradnának - bár az ellenőrzést rendkívül megkönnyítenék -, nem nagyon javítanák az eladásokat. Nem igaz?

Tehát ellenőrzéskor be kell csöngetni a lakókhoz, és őket kell megkérdezni, hogy megkapták-e a szórólapot.

Talán hihetetlennek hangzik, de csak azzal, hogy milyen kérdést teszünk fel a megkérdezettnek (lakónak), akár a valóstól 20-30%-kal eltérő (jobb vagy rosszabb) eredményt is kihozhatunk.
 
 
A következő kérdés ártatlannak tűnik, ugye?


- Meg szokták kapni ezt a lapot? (és közben felmutatjuk neki a kiadványt)

Első hallásra korrektnek tűnik. De higgye el nekem, amikor egy ellenőr ezt a kérdést teszi fel, ott valami baj volt a terjesztéssel. Erre a kérdésre ugyanis szinte lehetetlen " nem"-mel felelni. Ha az illető most nem is kapta meg, de a két héttel ezelőtti kiadványt igen, akkor a helyes válasz "igen". Ha két-három havonta szokott ilyen szórólappal találkozni, a válasz akkor is " igen". Ha ugyan a postaládájába nem kapta meg, de az üzletben egy kedves eladó a kezébe nyomta, a válasz akkor is "igen". És sorolhatnám.

 

Mi a jó kérdés?

- Megkapta ezt a szórólapot / újságot / katalógust a postaládájába az elmúlt két napban? (és közben felmutatjuk neki a kiadványt)

Ez egy egyértelmű kérdés, nehéz rá nem egyértelműen válaszolni. Ha "igen" a válasz, akkor biztosak lehetünk abban, hogy rendben volt a terjesztés. De ugyanígy, ha "nem" a válasz, akkor a terjesztés biztosan nem történt meg. Mivel pedig a kérdés elég konkrét, ha az illető bizonytalan a válaszban, nem valószínű, hogy rávág egy "igen"-t vagy egy "nem"-et. Ilyenkor "nem tudom", "nem emlékszem", "nem vagyok benne biztos" jellegű választ fogunk kapni, amely ugyan nem számítandó bele az eredmény százalékába, de hasznos információ lehet. Egy másik alkalommal majd leírom, miért.

A következő levélben azt is elmondom, hogyan tudjuk elkerülni, hogy negatív irányba se csapjuk be magunkat (vagyis a valósnál rosszabb eredményt hozunk ki) úgy, hogy a megfelelő embereket kérdezzük a megfelelő helyen és időben.

Sok sikert kívánok a megvalósításhoz!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kérjük kattintson ide és tekintse meg aktuális Facebook szavazásunkat!


 

 

 
Rólunk mondták
"A Lapterjesztő Kft. figyelmünkbe ajánlotta saját kupon promócióját. Mi lépést tartva az aktuális trenddel kipróbáltuk a Veszprém megyei megjelenést, terjesztést. Elégedetten állapítottuk meg, hogy sokan tudnak rólunk, számos visszatérő vendéggel büszkélkedhetünk, akik örömmel találkoztak kedvezményt tartalmazó kuponunkkal a szórólapok között."
Mozzarella Étterem és Pizzéria
Veszprém- Gyulafirátót

 
"Szeretném levélben megköszönni a Lapterjesztő Kft. munkatársainak minőségi munkavégzését ! Az általam megrendelt terjesztési munkát példamutatóan végezték, a kért időpontban illetve az egyeztetett helyekre pontosan kézbesítették a szórólapokat. A lefedett területről már másnap telefonos érdeklődők jelentkeztek az általam felkínált szolgáltatás igénybevételére. Külön kiemelném az udvarias és segítőkész előkészítő munkájukat a terjesztési terület optimális kiválasztásában, hiszen az Önök szakmai rálátása garantálja a kézbesítés sikerességét. Szolgáltatásukat továbbra is igénybe kívánom venni, és ismerőseim között jó hírüket keltem !"
Vályi Nagy Zsolt
Thermo-Ciklon Kft.-Miskolc

 
Elismeréseink

franchise_dij
2010 legdinamikusabban fejlődő fiatal franchise hálózata

 
   
   
Szórólapok terjesztése Címzett kiadványok Grafika tervezés Nyomdai kivitelezés ÁSZF English Versionlapterjeszto.hu in English

Copyright - 2012 Lapterjesztő - Franchise hálózat
 
szórólapterjesztés e-mail oldaltérkép