qr-kod
Referenciák

 
Hírlevél feliratkozás
 
Neve:
E-mail címe:

Bizalom kód
 
felhasználónév:
jelszó:

Elérhetőség

Lapterjesztő Kft
8200 Veszprém, Gerenda u. 4.
Tel:. 88/568-200

 
szorolapozo

 


Terjesztés nagyító alatt 1. rész

Minden marketing akció végső célja, hogy az eladásokat növelje. Ez nincs máshogy a szórólapok esetében sem.

Egy eredményes szórólapos kampányhoz pedig csak három dologra van szükség: egy jó akcióra, egy jó kreatívra és egy jó terjesztésre. Ez a három azonban független egymástól: könnyen belátható, hogy pl. egy mégoly tökéletes terjesztés is valószínűleg eredménytelen lesz egy gyenge akció esetén.
Rengeteg olyan szórólapos kampányt láttam már, ahol a fenti háromból csak az egyik volt rossz, de a végeredmény - vagyis, mennyi lesz a zsebemben egy hónap múlva - siralmas lett, és a következtetés valami ilyesmi volt: "Igen, tudtam, hogy a szórólap semmire sem jó", vagy "Már megint csak a pénzemet dobtam ki az ablakon". Ez pedig egyszerűen fogalmazva önbecsapás, hiszen lehet, hogy minden tökéletes volt, csak a konkurens bolt 100 Ft-tal olcsóbban adta a termékét.

 
Van persze egy nagyon egyszerű megoldás. Nem kell hozzá más, mint minden szórólapos kampányra még párórányi energiát rááldozni, és ez rakétaként fogja felrepíteni a szórólapos akciók eredményességét, végső soron a megtermelt profitot.


A megoldás pedig az, amit minden más esetben megteszünk vásárláskor: nézze meg, amit vesz, és döntsön a látottak alapján, objektíven.
A szórólapos kampányok esetében erre nem találtak még ki jobb módszert, mint a közös ellenőrzést. Ez az a vizsgálat, amikor a megrendelő és a terjesztőcég képviselői a terjesztési területen együtt vizsgálják meg a terjesztés minőségét.


Bonyolultan hangzik?

Nem az. Mindössze pár óráról van szó, aminek költsége eltörpül azokhoz a tíz- vagy százezrekhez, amiket elkölt még egy kisebb akció esetén is (tervezés, nyomda, terjesztés stb.). Utána viszont biztos lehet abban, hogy mit vett.
Végeredményként pedig egyik terjesztő sem tudja majd becsapni, és Ön sem fogja magát ámítani (pl.: minden OK, csak a terjesztőt kell lecserélnem)!

Ha nagyon le akarjuk egyszerűsíteni a dolgokat, egy jól elvégzett ellenőrzést követően az alábbi négy eset lehetséges, mindegyik mellé leírva a további lépéseket:

•    Jó ellenőrzési eredmény, sikeres akció. Következtetés: a terjesztőcég megfelelően végezte a munkáját, a kreatív ötletek és a teljes akció jó ötlet volt és kifogástalanul volt lebonyolítva. Teendők: Gratulálni minden résztvevőnek, és a következő akciót pontosan így lebonyolítani.
•    Jó ellenőrzési eredmény, sikertelen akció. Következtetés: a kampányban valaki nagyot hibázott, de az biztosan nem a terjesztőcég. Teendők: megpróbálni megtalálni, mi volt rossz (pl. célcsoport, időzítés, kreatív terv, akciós árak stb.) és következő alkalommal ezt megváltoztatni, de minden mást - beleértve a terjesztőcéget - változatlanul hagyni.
•    Rossz ellenőrzési eredmény, sikeres akció. Következtetés: a kreatív csapat annyira jó munkát végzett, hogy azt még egy gyenge terjesztés sem tudta elrontani. Teendők: a kreatív csapatot megdicsérni, a következő akciót pontosan így lebonyolítani, de másik terjesztőcéget választani.
•    Rossz ellenőrzési eredmény, sikertelen akció. Következtetés: gyenge terjesztőcég. Teendők: a terjesztőcéget feltétlenül lecserélni, de átnézni a teljes akciót, hátha valami mást is elrontottunk. Ha igen, azt is megváltoztatni.

A fentiek következetes alkalmazásával a szórólap garantáltan az egyik leghatékonyabb fegyvere lesz minden kiskereskedőnek és lakossági szolgáltatónak a marketing-háborúban.

Az ellenőrzésnek van 5 alapfogása, amit pár perc alatt el lehet sajátítani. Hogy mik ezek, azt Ön  is megtudhatja a  következő levelemből.

Sok sikert kívánok a megvalósításhoz!

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kérjük kattintson ide és tekintse meg aktuális Facebook szavazásunkat!


 

 

 
Rólunk mondták
"A Lapterjesztő Kft. figyelmünkbe ajánlotta saját kupon promócióját. Mi lépést tartva az aktuális trenddel kipróbáltuk a Veszprém megyei megjelenést, terjesztést. Elégedetten állapítottuk meg, hogy sokan tudnak rólunk, számos visszatérő vendéggel büszkélkedhetünk, akik örömmel találkoztak kedvezményt tartalmazó kuponunkkal a szórólapok között."
Mozzarella Étterem és Pizzéria
Veszprém- Gyulafirátót

 
"Szeretném levélben megköszönni a Lapterjesztő Kft. munkatársainak minőségi munkavégzését ! Az általam megrendelt terjesztési munkát példamutatóan végezték, a kért időpontban illetve az egyeztetett helyekre pontosan kézbesítették a szórólapokat. A lefedett területről már másnap telefonos érdeklődők jelentkeztek az általam felkínált szolgáltatás igénybevételére. Külön kiemelném az udvarias és segítőkész előkészítő munkájukat a terjesztési terület optimális kiválasztásában, hiszen az Önök szakmai rálátása garantálja a kézbesítés sikerességét. Szolgáltatásukat továbbra is igénybe kívánom venni, és ismerőseim között jó hírüket keltem !"
Vályi Nagy Zsolt
Thermo-Ciklon Kft.-Miskolc

 
Elismeréseink

franchise_dij
2010 legdinamikusabban fejlődő fiatal franchise hálózata

 
   
   
Szórólapok terjesztése Címzett kiadványok Grafika tervezés Nyomdai kivitelezés ÁSZF English Versionlapterjeszto.hu in English

Copyright - 2012 Lapterjesztő - Franchise hálózat
 
szórólapterjesztés e-mail oldaltérkép