qr-kod
Referenciák

 
Hírlevél feliratkozás
 
Neve:
E-mail címe:

Bizalom kód
 
felhasználónév:
jelszó:

Elérhetőség

Lapterjesztő Kft
8200 Veszprém, Gerenda u. 4.
Tel:. 88/568-200

 
szorolapozo

 


Szórólappal a forgalomvisszaesés ellen
 
Visszaesett a forgalma?
 
Miért veszi ezt mindenki természetesnek?
 
Sajnos olyan üzleti szempontból gyengébb időszakba érkeztünk, mely a vállalkozók 98 % - át kellemetlenül érinti és azon van, hogy ezt az időszakot túlélje.
 
 
Tapasztalataink és ügyfeleink elmondása alapján kereskedelemben kritikus hónapoknak számít a január és a február. Sokan azt gondolják, hogy az emberek kiköltekezték magukat karácsonykor és elfogy a pénzük, ezért nem próbálkoznak az eladással. (ha ezt Ön is így gondolja, akkor sétáljon végig egy Plázában, Bevásárlóközpontban...)
 
 
Lezárultak az év végi nagy marketing kampányok és a legtöbben hátradőlnek azzal a felkiáltással, hogy az év eleje úgy is gyenge hónap a kereskedelemben és elkerülhetetlen a forgalomkiesés. 
 
Csak reménykedni tudok, hogy Ön nem tartozik azok közé a vállalkozók közé, akik széttartott kézzel nézik végig és a legnagyobb természetességgel fogadják, hogy minden év elején visszaesik a forgalmuk.
 
Gondolja csak végig, hogy mekkora bevételtől esik így el ? A legtöbb vállalkozó ebben a két hónapban elveszíti azt a plusz nyereséget, ami az előző év végi ünnepek révén kemény munkával szerzett.
 
Hogy kerülhető el az év eleji forgalomcsökkenés?
 
Természetesen nem küszöbölhető ki teljesen a szezonalítás, de csökkenthető annak hatása. A visszaesést csak a marketing megerősítésével, folyamatos ügyfél kommunikációval akadályozhatjuk meg.
 
Előző hírleveleimben már felhívtam a figyelmét, hogy mennyire fontos a rendszeres kommunikáció, a megfelelő minőségben, optimális időben kijuttatott célzott üzenet, melyet most fokozottan figyelembe kell venni.
 
Kritikus időszakból, hogy lehet mégis előnyt kovácsolni..
 
  • Erősítse meg a marketinget, kezdje el a folyamatos kommunikációt és használja ki, hogy kevesebben reklámoznak! Gondolja csak végig, mikor hatékonyabb a reklámozás, amikor mindenki reklámüzenettel bombázza az ügyfeleit, vagy amikor csak néhány reklám impulzus éri az embereket.
 
  • Indítsa el marketing kampányát, hogy kiküszöbölhesse az év eleji visszaesést (még nem késő, február még menthető és gondoljon időben a nyári uborkaszezonra is). Folyamatos kommunikációval elérheti azt, hogy amikor vásárolni akar az ügyfél, akkor Ön jut az eszébe!
 
Lehet, hogy Ön a szerencsésebbek közé tartozik és nem küzd ezekkel a problémákkal, de biztos sok olyan cégvezető van az ismeretségi körében, akinek gondot okoz a január, február és segítségére lehetünk.
 
Kérem, továbbítsa üzenetemet ismerősének, hogy lehetőséget kapjon a hírlevél feliratkozásra és Ő is elkerülhesse a forgalom kiesést.
 
ÉPÍTŐ KRITIKA INGYEN
 

A megfelelő időpont megválasztásán kívül a reklámüzenet minőségét sem szabad elhanyagolni, ezért következő hírlevelemben szeretnék felajánlani egy olyan segítséget, mellyel felmérheti szórólapjának minőségét és tanácsaink felhasználásával hatékonyabbá teheti reklámkampányát.
 
„ Aki nem költ a reklámra, hogy pénzt takarítson meg, olyan , mintha megállítaná az óráját, amikor időt szeretne spórolni. „ Ernest Hemingway
 
Üdvözlettel:
                     Kiss Annamária
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kérjük kattintson ide és tekintse meg aktuális Facebook szavazásunkat!


 

 

 
Rólunk mondták
"A Lapterjesztő Kft. figyelmünkbe ajánlotta saját kupon promócióját. Mi lépést tartva az aktuális trenddel kipróbáltuk a Veszprém megyei megjelenést, terjesztést. Elégedetten állapítottuk meg, hogy sokan tudnak rólunk, számos visszatérő vendéggel büszkélkedhetünk, akik örömmel találkoztak kedvezményt tartalmazó kuponunkkal a szórólapok között."
Mozzarella Étterem és Pizzéria
Veszprém- Gyulafirátót

 
"Szeretném levélben megköszönni a Lapterjesztő Kft. munkatársainak minőségi munkavégzését ! Az általam megrendelt terjesztési munkát példamutatóan végezték, a kért időpontban illetve az egyeztetett helyekre pontosan kézbesítették a szórólapokat. A lefedett területről már másnap telefonos érdeklődők jelentkeztek az általam felkínált szolgáltatás igénybevételére. Külön kiemelném az udvarias és segítőkész előkészítő munkájukat a terjesztési terület optimális kiválasztásában, hiszen az Önök szakmai rálátása garantálja a kézbesítés sikerességét. Szolgáltatásukat továbbra is igénybe kívánom venni, és ismerőseim között jó hírüket keltem !"
Vályi Nagy Zsolt
Thermo-Ciklon Kft.-Miskolc

 
Elismeréseink

franchise_dij
2010 legdinamikusabban fejlődő fiatal franchise hálózata

 
   
   
Szórólapok terjesztése Címzett kiadványok Grafika tervezés Nyomdai kivitelezés ÁSZF English Versionlapterjeszto.hu in English

Copyright - 2012 Lapterjesztő - Franchise hálózat
 
szórólapterjesztés e-mail oldaltérkép