qr-kod
Referenciák

 
Hírlevél feliratkozás
 
Neve:
E-mail címe:

Bizalom kód
 
felhasználónév:
jelszó:

Elérhetőség

Lapterjesztő Kft
8200 Veszprém, Gerenda u. 4.
Tel:. 88/568-200

 
szorolapozo

 


Parkolási bírságot kapott egy kutya Németországban, mert gazdasszonya nem megfelelő helyen kötötte ki.

  
Az eset Essenben történt. A 75 éves nő egy üzletbe ment be, és amikor 20 perc múlva visszatért 3 éves terrierjéhez, igencsak meglepődött, hogy parkolási bírságcetli fityeg a nyakörvén. Mint megtudta, 26 ezer forintnyi eurót fizethet, amiért kutyája akadályozta a járdán a gyalogosközlekedést. Az asszony nagyon nem ért egyet a büntetéssel.

 

 "Az embereknek bőven maradt elég helyük elmenni mellette, ráadásul a kutyám kicsi, mindig csendben ül, mindenkivel kedves, soha nem bántana senkit" - idézte az eb gazdáját az austriantimes.at című osztrák hírhonlap.

A kutya béketűrését bizonyítja, hogy a nyomok alapján megbírságolója gond nélkül ráaggathatta a cetlit: senki nem hevert széttépve a járdán.                           

Forrás: MTI

Nem tudom, hogy most sírjak, vagy nevessek. Minek a számlájára írjam, a német preciztitásnak, vagy az elgépiesedésnek, emberi butaságnak?

 Az biztos, hogy manapság nagyon ritka az az emebri tulajdonság, hogy odafigyelünk egymásra. Nem szeretnék általánosítani, de sajnos nekem is egyre többször azt tapasztalom, hogy az üzleti életben egyre ritkább, hogy a megrendelő mögött az embert látják és nem megszokásból, gépiesen cselekednek.
 

Lehet ezt a rohanó világra fogni?
A napi problémákra?
De vajon mit eredményezhet ez?
Elégedetlen ügyfeleket?
Csalódott, felháborodott embereket?

 

Nem kell nagy dolgokra gondolni, csak ugyanazt kell nyújtanunk, amit mi is elvárunk a mástól! Ez közhelyesnek tűnik, de manapság ezzel is ki lehet tűnni a nagy tömegből.

 

Ma már feltűnő az is ha megköszönünk egy ajánlatkérést, megrendelést, őszintén érdeklődünk az ügyfél tapasztalatairól, felmerülő napi problémáiról. Sokszor az is segítség, hogy meghallgatjuk Őt, lehet, hogy pont Önnek van olyan kapcsolata,ötlete, amivel megoldást tud adni számára.

 

Biztos vagyok benne, hogy igen is mindenki igényli a figyelmet a jó szót, kedvességet, ez nem kerül senkinek sem pénzébe, de egy jó napot szerezhet magának és az ügyfele számára is.

 

 Ne felejtse, nem gép küldi a megrendelőket, számlákat...

 Mosolygós szép napt kívánok Önnek...

 

Kiss Annamária

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kérjük kattintson ide és tekintse meg aktuális Facebook szavazásunkat!


 

 

 
Rólunk mondták
"A Lapterjesztő Kft. figyelmünkbe ajánlotta saját kupon promócióját. Mi lépést tartva az aktuális trenddel kipróbáltuk a Veszprém megyei megjelenést, terjesztést. Elégedetten állapítottuk meg, hogy sokan tudnak rólunk, számos visszatérő vendéggel büszkélkedhetünk, akik örömmel találkoztak kedvezményt tartalmazó kuponunkkal a szórólapok között."
Mozzarella Étterem és Pizzéria
Veszprém- Gyulafirátót

 
"Szeretném levélben megköszönni a Lapterjesztő Kft. munkatársainak minőségi munkavégzését ! Az általam megrendelt terjesztési munkát példamutatóan végezték, a kért időpontban illetve az egyeztetett helyekre pontosan kézbesítették a szórólapokat. A lefedett területről már másnap telefonos érdeklődők jelentkeztek az általam felkínált szolgáltatás igénybevételére. Külön kiemelném az udvarias és segítőkész előkészítő munkájukat a terjesztési terület optimális kiválasztásában, hiszen az Önök szakmai rálátása garantálja a kézbesítés sikerességét. Szolgáltatásukat továbbra is igénybe kívánom venni, és ismerőseim között jó hírüket keltem !"
Vályi Nagy Zsolt
Thermo-Ciklon Kft.-Miskolc

 
Elismeréseink

franchise_dij
2010 legdinamikusabban fejlődő fiatal franchise hálózata

 
   
   
Szórólapok terjesztése Címzett kiadványok Grafika tervezés Nyomdai kivitelezés ÁSZF English Versionlapterjeszto.hu in English

Copyright - 2012 Lapterjesztő - Franchise hálózat
 
szórólapterjesztés e-mail oldaltérkép