qr-kod
Referenciák

 
Hírlevél feliratkozás
 
Neve:
E-mail címe:

Bizalom kód
 
felhasználónév:
jelszó:

Elérhetőség

Lapterjesztő Kft
8200 Veszprém, Gerenda u. 4.
Tel:. 88/568-200

 
szorolapozo

 


Termékdíj csökkentés

 

4 módszert ígértünk a múlt héten arra, hogy hogyan csökkentheti a fizetendő termékdíjat.

Tehát:
1.) Az első megoldás, hogy ha a jelenleginél alacsonyabb gramm súlyú papírra tér át. A nyomdák is a lehetőségeiket kihasználva igyekeznek segíteni az ügyfeleiket abban, hogy csökkenthető legyen ez a költség.
Pl.: Áttérhet 45 grammos volumenizált papírra. (A volumenizált papír gyártásakor a levegővel dúsítják az anyag szerkezetét annak érdekében, hogy kevesebb rostanyagot kelljen felhasználni. Ezáltal vastagabb, erősebb papír hatását érik el).
Az alacsonyabb súly után kevesebb a fizetendő termékdíj.
Tapasztalataink szerint általában a nagyobb mennyiségeknél (egymillió darab felett) éri meg ezt választani.

2.) Csökkentheti a termékdíjat úgy is, hogy a kiadványait más, kisebb formátumban jeleníti meg.
Pl.: A/4 (29,7 x 21 cm) helyett 28,2 x 20 cm vagy 29,7 x 18 cm méretben. Az az információ mennyiség, ami egy A/4-es oldalon van, ezeken is elfér jól olvasható formában.
Természetesen a méret csökkentésénél figyelembe kell vennie a nyomda lehetőségeit és a gyártási technológiát.

3.) Nem kell környezetvédelmi termékdíjat fizetni abban az esetben, ha a kiadvány teljes nyomtatott felületére vetítve legalább 50%-ban nem gazdasági reklámot tartalmaz.
(Tehát, ha kiadványa legalább 50%-ban cikkeket, egyéb írásokat tartalmaz).
Itt nézhet utána pontosan: 2011. évi LXXXV. Törvény a környezetvédelmi termékdíjról.
Nyílván az egyéb tartalomnak is van költsége, tehát ezt alaposan kell mérlegelni.

4.) A negyedik módszer a kiadvány darabszámának és a terjesztési területének optimalizálása.
Igaz, hogy így az Ön megtakarítása, nem csak a kevesebb termékdíjból, hanem a kevesebb nyomdaköltségből és terjesztési díjból áll össze. Ezáltal sokkal nagyobb a megtakarítása, mint az előző három javasolt módszernél.

Miként történik ez az optimalizálás?
Egy interjúban felmérjük, hogy mi a cél a terjesztésnél? Ki a célcsoport? Miért úgy terjesztet valaki, ahogy terjesztet? Mik a lehetőségei? (anyagi, emberi stb.)
Ezeknek az ismeretében kidolgozunk egy olyan terjesztési területet (esetleg módot!), amivel ugyanaz a célcsoport elérhető, 10-20%-al kevesebb kiadvánnyal.

Sokáig tartana leírni, hogy ezt, hogyan érjük el, de természetesen a folyamat alatt Ön meg fog győződni róla, hogy milyen eszközöket alkalmazunk és hogyan.

Néhány példa:
   - terjesztési terület pontos meghatározása
   - terjesztés gyakoriságának meghatározása
   - mi az optimális mennyiség a területen lévő gyűjtőládákba?
   - célcsoportok szerinti terjesztés
   - kreatív terjesztések

Forduljon hozzánk bátran!

Nagyobb ismeretséget és több ügyfelet kívánunk!

Plank János

 

Ui.: Ha van véleménye itt oszthatja meg velünk!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kérjük kattintson ide és tekintse meg aktuális Facebook szavazásunkat!


 

 

 
Rólunk mondták
"A Lapterjesztő Kft. figyelmünkbe ajánlotta saját kupon promócióját. Mi lépést tartva az aktuális trenddel kipróbáltuk a Veszprém megyei megjelenést, terjesztést. Elégedetten állapítottuk meg, hogy sokan tudnak rólunk, számos visszatérő vendéggel büszkélkedhetünk, akik örömmel találkoztak kedvezményt tartalmazó kuponunkkal a szórólapok között."
Mozzarella Étterem és Pizzéria
Veszprém- Gyulafirátót

 
"Szeretném levélben megköszönni a Lapterjesztő Kft. munkatársainak minőségi munkavégzését ! Az általam megrendelt terjesztési munkát példamutatóan végezték, a kért időpontban illetve az egyeztetett helyekre pontosan kézbesítették a szórólapokat. A lefedett területről már másnap telefonos érdeklődők jelentkeztek az általam felkínált szolgáltatás igénybevételére. Külön kiemelném az udvarias és segítőkész előkészítő munkájukat a terjesztési terület optimális kiválasztásában, hiszen az Önök szakmai rálátása garantálja a kézbesítés sikerességét. Szolgáltatásukat továbbra is igénybe kívánom venni, és ismerőseim között jó hírüket keltem !"
Vályi Nagy Zsolt
Thermo-Ciklon Kft.-Miskolc

 
Elismeréseink

franchise_dij
2010 legdinamikusabban fejlődő fiatal franchise hálózata

 
   
   
Szórólapok terjesztése Címzett kiadványok Grafika tervezés Nyomdai kivitelezés ÁSZF English Versionlapterjeszto.hu in English

Copyright - 2012 Lapterjesztő - Franchise hálózat
 
szórólapterjesztés e-mail oldaltérkép